Inpraise computers - klikněte pro návrat na úvodní stránku
Novinky
Reference
Sortiment
Profil
Služby
Ceníky
Bazar
Odkazy
Kontakt
Dlužníci

služby


  • Servis počítačů (odvirování, opravy windows, úpravy HW a SW, vylepšení PC, přenosy dat, opravy dat, zrychlení)
  • Opravy dat z poškozených disků, flash pamětí a datových karet
  • Servis monitorů LG, Dell, Samsung, ACER, AOC, Philips ...
  • Servis tiskáren a plotrů HP, Canon 
  • Servis zdrojů UPS APC, Fortron ... (výměna baterií, kalibrace) 
  • Servis notebooků HP, Lenovo, ACER, ASUS, DELL aj.
  • Speciální servis notebooků - zalití tekutinou (čištění v páře, deoxidace ...), pády na zem, kompletní rework zákl. desky (BGA) - oprava nestabilit, vypínání, chyb v obraze apod. Oprava LCD u notebooků za výborné ceny!
  • Opravy poškozených konektorů u notebooků (USB, LAN, napájení)
  • Opravy mobil. telefonů, tabletů, výměny LCD, konektorů, baterií, dílů (Apple, Samsung, ostatní) - vše děláme u nás na servise.
  • Recyklace INK a LASER tonerů
  • Údržba počítačů a tiskáren, vakuové odprašnění aj. 
  • Opravy základních desek (nafouklé (vyvřené) kondenzátory, jiné poškození)
     
  • Návrh a instalace sítí LAN a dálková správa a zálohy serverů
  • Návrh a instalace datových a výpočetních center (Linux, Windows)
  • Příprava a implementace řešiče pro numerické analýzy 
  • Speciální WIFI spoje 60GHz
  • Instalace projektorů (EPSON, OPTOMA ...), učeben, zaškolení
  • Bezpečnostní audit a zabezpečení sítě a serverů
  • Pravidelné zálohy serverů a PC do Inpraise cloudu - off site
     
  • Služby u zákazníka (u vás doma/firmě )
  • Individuální přístup
  • Zákaznické výhody
     
  • Zrychlené reklamace (běžně do 10 dnů)
  • Speciální reklamace (ihned/do 2 dnů) - InpraiseCare **
  • Poradenství
  • Odvirování PC i celých sítí
  • Speciální aplikace a péče pro firmy http://www.inpraisesystems.cz/

* doporučujeme vytvořit bezpečnostní zálohu důležitých dat - jsme schopni na požádání zajistit.

** při případné reklamaci je nutno InpraiseCare nahlásit.

 

Podmínky servisu:

  • Doba opravy určená před prohlídkou technika je pouze orientační, reálná délka opravy je závislá na dostupnosti dílů a povaze problému. 
  • Pokud zákazník do protokolu neuvede max. cenu opravy je provedena rentabilní oprava vzhledem k ceně nové věci, při nerentabilnosti opravy je oprava konzultována se zákazníkem.
  • Údaje uvedené v servisním listě jsou údaje sdělené zákazníkem, tyto údaje jsou nezbytné pro opravu. Pokud některý z údajů není kompletní, sdělte prosím doplnění neprodleně, vyhnete se tak případným komplikacím.
  • Při nevyzvednutí předmětu servisu do 6 měs., bude s předmětem naloženo dle paragrafu 656 obč. zákoníku.